Verksamhetsberättelse 2020

Vi i BUS har under höstterminen anordnat tre aktiviteter. Pga coronapandemin har vi varit tvungna att begränsa aktiviteterna. De aktiviteter vi utfört under höstterminen är käpphästhoppning, spökvandring samt hubertusjakt. Antalet anmälda till två av tre aktiviteter har varit över förväntan. Till spökvandring kom över 60 pers, till käpphästhoppningen kom cirka 33 pers och till hubertusjakten kom 4 personer.
Våra mål ambitioner som fanns i början av höstterminen har lagts på is tillsvidare och det verkar allihop haft förståelse för. Men vi längtar tills vi kan arrangera vår första aktivitet för 2021 nu på vårterminen.
Framtiden för BUS ser bra ut!
Det vi ska göra nu är att sätta upp en brevlåda i entrén där medlemmar kan skicka in t.ex teckningar, brev eller förslag till BUS.
Trots Corona har vi haft stort engagemang från medlemmarna på ridskolan, vilket gör oss extra taggade tills vi får anordna nästa aktivitet tillsammans med alla barn och ungdomar!

BUS styrelse genom Emilia Sten

Uppdaterad: 18 FEB 2021 14:27 Skribent: Jessica Åkervall
E-post: This is a mailto link

Postadress:
Åsbygdens RF - Ridsport